Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

2012 msn avatarlarI

Belkide çok erken gittin...hatta veda bile etmedin...ben hala seni sewerken sen beni terk ettin....

>>herşeyi benden bekleme...şimdi biraz sen söyle...hayatın kanunu işte...değiştiremessin istesende...

>>konuşma boşuna..bitecek sonunda..hiçbir katkıda bulunmasanda...beni biraz(cık) anla...

>>şimdi sesleniyorum hayata...çığlık oluyor sesim sonsuzluğa...herkes duyar sanıyorum...her zamanki gibi yine yanılıyorum...

>>bulutların üzerinde doymak istiyorum hayata...sadece sen ve ben olalım baş başa...

>>konumuz yalan olmuş, hayatımız dolan olmuş, herşey bir yıldız misali bizden uzak durmuş...

>>belki ben yalanım...belki de sen bir rüya...belki yalan atıyorum...belki de doğruları söylüyorum...

2012 msn avatarları

.°•. °•. °•. °•.нзяیзұїм یэиیіи саиїм یэ√ģĩιім.•° .•° .•° .•°.

Sen varken darılmazdım çiçeksiz baharlara,
Yagmurlu havalara… Bu kasvetli aksamlara
Sen varken
Bakıp içlenmezdim tren istasyonlarına
Otobüs duraklarına…
Sen varken ayrılanlara aglamazdım…
Yıkılmazdım biten sevdaların ardından
Gidenlere küsmezdim

Kalanlara acımazdım...
Sen varken böyle üsümezdim-titremezdim
Masumdum, çocuklar gibi
Böyle delirmezdim-küfretmezdim
Hele ölmeyi hiç düsünmezdim
Simdi soruyorum sana
Adı sevdaysa bu cehennemin
Sen yaktın da ben yanmadım mı?
2012 msn avatarlarI

уαℓηızℓığıм вιя çığℓıктı нєριηιzмι ѕαğıя∂ıηız؟!...

Ey yükselen yeni nesil! In ulan asagı!

Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey o'dur.

αğℓαуα αğℓαуα ѕєη∂єη ναzgєçιуσяυм!...

Seni sevsem bile artık geri dönemem
Yaptıkların beni öldürdü, tekrar ölemem
Merak ederim o güzel gözler kimleri yakacak,
Bana yasattıklarını acaba kimlere yasatacak?
Sakın kimseyi sevme aglayarak,

gothic msn avatarları

ELVEDA SEVGILIM

özel msn nickleri
Yoruldu bu yürek artık
Seni sevmekten, umut etmekten,
Senin varlığının olmadığı bu şehirde varmışsın gibi yapmaktan...
Uzaklarda olduğunu bile bile sevmekten, yoruldum..
Kaç mevsim geçti seni seveli,
Kaç yazım Kış oldu biliyor musun?
Hep belki demekten hayatı erteledim..
Her yağmur yağdığında milyonlarca damlanın
Sen olduğunu düşünerek kaç kere ıslandım biliyor musun?
Varlığını içimde hissetmek seninle ıslanmak için,
Ne takvimler eskittim, ne çizgiler çektim günlere
Sana kavuşamayacağımı bile bile...
Aynaya baktığımda tanımadığım bir ben var artık..
Bilmediğim bir yansıma
Farklı bir soluk, duyduğum ses ben değil
Sana elveda derken kopan bir ben vardı sanki
Yabancıyım kendime, bu kente
Uzağım sana, varlığına, gözlerimdeki seni göremeyen gözlerine...
Sevmesen de aynı havayı teneffüs etmek yetiyordu sanki
Şimdi sensiz buralar sessiz
Yağmurlar farklı, güneş farklı
Karanlıklarda kalmışım...
msn nickleri
ѕєиι ѕєνєяєк ∂σgмα∂ιм αмα ѕєνєяєк öℓє¢єgιм
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları