Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

en harbi sözler

| 29 Ağustos 2010 Pazar | , , |
öℓüм кα∂αя zσя∂υ єℓℓєяιη, ηє ßєηιм σℓ∂υℓαя, ηє αкℓıм∂αη çıктıℓαя..

üserinde isminin yasıLı øLduqu ßi mesAr ta$ıım ßen..!!

karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi



heSaBı dünLé oLanLaR yaRınLarınI kaYbeDéRLEr.

Ba$ka koLLarda sabah demLenmeLerin rahat mı ? bir anLıkda oLsa geLmiyor mu akLına güLü$Lerim.


Tek
Suçum
Sap Olmamak
Baltanın
Kanlı
Oyunlarına

вυ ciиαчε†!!!
qüиαнιи εи нαs нαLi iнαиε†...нαккιмι ωεя qidεчiм αdαLε†...
sσи кσzυм σLsυи zσяdα süкυиε†...кεиdiмε sαяιLιя dσиαяıм...

d!ikkaT!mi ¢kmez k!mse,d!kkaT eder!m !$!me geLirse
BEN Kİ GÖZYAŞIMIN KATİLİ...

ßa$kasInIn ayak izLerine ßakarak onu asLa qeçemessin !
  koyucu nick
hüzünLeRden ßozma mutLLukLaR yaşıoRm!!

ŞU ÜÇ GÜNLÜK YALAN DÜNYADA FİKRİMİZ DÜŞÜMÜZ BELADA

Cesaretim yok görmeye sensiz perişan hallerimi

.†. eLnde cennt cehnnem oLsa dahi aDLsz oLn hich bi$ye EGİLMEM .†.


masallarda anlatırım kahramnanları ben deilim....bilmeye çalıştıkça kaybettiimm:x

qéZERiM ToZM************qüLéRiM aqLaM************qiDéRiM qELMéM i$Té ßöLé Bi$é

╠╣ǺчǺ╦╦Ǻ ╠╣їç ßї╔$έч ╦έ§Ǻdüf Dέğїℓdї╔

- ¢îkølâtâ dî$lerîmî , hâyât dû$lerîmî ¢ûrûttû ..

yasaKlııı oLdqummm hersyy bir andaa karsımma chıktııı!
2011 renkli nickler
●●●Kim olduğum söylediğim sözlerde değil , bıraktığım izlerde gizlidir●●●

eSki ben yoK aRtık ayağıNızı denK aLın (:


+ Marka Yaratmak Marka Haline Gelmek Zor Be, Anlayana Markayız, Anlamayana Makarayız Boş Ver Biz Rahatız..

+ YurekLerde ünLem akıLarDa sOru iŞaretiyim AnLayana Cok anLamayana az GeLirim..

- Sebeb-i Hayatım -
eSki ben yoK aRtık ayağıNızı denK aLın..!


ऐ(,YaşAsıN KöTüLüq,)ऐ


öZntLiği MEziYet SAnnLaR VarR ..?

 en harbi sözler
ZaMann..!!GeRiye DönMeMeq üzeRe Kapını ÇaRpaN uMuRsaMazz ..*

Bilinmeyen diyarlarda yürüyorum. Unutulmak korkusuyla her an ağlıyorum...

ÇévRéMdé kéndiLeRini soRquLamaktaN aCiz iNsanLaR.. ßiR kéz oLsuN başKaLarını suçLamayı ßıraksaLar..

Beyaz Yalanlara Düşkün Olanlar Kısa Zamanda Renk Körü Olurlar

yaşamak için hep sebebiniz hisleriniz olsun....menfaatleriniz deil....

kendinden başkasını düşünmeyenler yalnızca hayatta kalırlar...ama yara bere içinde....


herşeyin herzaman bir açıklaması yoktur.....

Dünyayı değiştiremiyorsan, Dünyanı değiştir.

Kalbini actigin kisilere dikkat et...yoksa icine zehir katabilirler...

Bana benden her ne olursa, başım rahat bulur dilim susarsa

kalpleri acıtan aşklar değildir.o aşklarda yaşanan pişmanlıklardır....

Sevipte Ağlamayanlar Ben Sevdim Demesin!




düşLérimi qöRün öyLéySe.
sevDiğiniZi bNm qißi seviN.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları