Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Umursamaz msn sözleri

| 18 Temmuz 2010 Pazar | , |
Gideceksen Bahane bulmadan git.! Adam gibi sevmedin.Bari adam gibi Hayatımdan çek GIT..!!

Snmio icimie Bu Zmnsız AyrıLıq …
inSan umurSaMAdıQLarına Karsı hép eii dawRanır/.

Mutlak Deger! //

DiKenLer saRdı içiMi,kaRanTinaya aLıoRum hayaLLeriMi…

< Sana cûmlelerim yetmez demistim, simdi seni onlara hâvale ettim! >

BedeLini YüreğimLe Ödediğim En Masum Günahımdın...

NéFréd Vé Acının 1Lé$imiyim ßén. AqLamak FéLséFém ÖLdürmék EqLéncém..!

Hayad ßénim Hayadım Hérkés Dostum OLamas. A$ka GéLincé 1DéFa OLdum 1Daha OLmaz..!
Sénin $imdié Dék Yaßdıqın En İi $éy Kayßédmék..!

ßén TamamıyLa İnsan Gißi Görünmék Üzéré TamamLanmı$ 1 Ruh Numunésiyim..!

A$k Oyununu Son OyNadıqım $eytanDı O da ßeNi GünahLaRına SaTTı...

Narkoz ALmı$ Gißi Hisséddiqimdén ßéri Addıqım Hér şeker Adım Sénkronizé..!

mİdem buLanıyoR gaLİba dünYa tuttu..=)

Mademki bu aşkta tek yahudi benim.Seçip harflerin en çivilisini beni çarmıha gerin
günahkar nickler 
deFolup gideBileceğİm bi'yer War mı bilDiğiN??

HayaT Benm HayaTımm oLdnqnDan bî pRobLêm yok xD

iNsaNLaRa sayqım sonsuzz! ama sabRıM sıNıRLı!

Hani hérkés dér ya iLérdé ßunLarı hatırLayıp qüLécéksin,, dié ßir ték ßu doqruymu$.. $imdi sana qüLüp qéçiyorum.!! " MutLuyum " ordan anLadım.!!!

s0nsuzLuq ÖnümdeyDi hep aMa..>> qiDémedim sénD"n uzaqa ..<<

qözü döNér aDam asaR..s0Ra marS*ta HayaT arar..CanLı YayınDa ŞéüTan*Lar

I Hate OKS !!:d:d

yaşadığın şartlar ne olursa olsun sakın unutma ki gözlerini renklendirmek senin elinde..!

ichimDeKi kiniM ve nefRetiM a$kı bu kaDaR basiTe aLanLaR yüsüNdeN..!!

Hér Saman GüLünmés Yha AqLamak Lasım ßasén..!

d$hen d$hmü$düR tekRar yüqseLmez...!!
umursamaz msn sözleri
Bi insan bnim için ya vardır yada yoqtur iki güldük die kimsenin popo mektup gibi tavan yapmasın

AğLamakLı CümLeLeR kuRmuyoRum..SözLeRime Toz Kaçtı, O kadaR!

Diki$ yerLeri atmi$ ßir hayatin tam OrtaSinda , naRkoza MUHTAC ßir kaLp iLe ßiraktiqin o yerLerdeyim.


Hayat masal gibi... Bir Varmısss Bir Yokmusss...

ßazı $eyLer "war" oLmaya ko$arken,diqerLeri "war" oLmaktan uzakla$ır...We ßu iLi$kiden "war" oLan $ey ise çoqtan "yoq" ediLmi$tir!!!...

Bende 'adam' sanmı$tım seni.. BeLki 'unutmaz unutuLmaz o farkLı' sanmı$tım.. Sadece sanmı$tım .. yanıLmı$ım ..

ÖLüm FeRmaNımı Okusn Savcı ,TopLansın 2-3 Dost 5-10 Yaßancı Gün Dogmadn KuruLsn Dar AgaCı..ßeni HAyaLLerimn ßittigi Yere Asın

- fuLL time $erefsiz oLucaqına , part time insan oLL –
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları