Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

rock nickleri

| 18 Şubat 2010 Perşembe | , |
♥ Gül bahçesinde geçsede ömrüm inan üstüne gül koklamam gülüm seni koklamak olsada ölüm ugrunda ölmeye deger gülüm

♥ Dünyada 2 renk gül olsunbiri kirmizi digeri beyazsen beni unutursan kirmizilar solsunben seni unutursam beyazlar kefenim olsun.
metal ve rock sözleri
♥ Kimbilir hangi aksam günesle beraber bende sönecegim kimbilir hangi ellerden son suyumu içecegim belki göremeden ölecegim fakat yinede seni 'EBEDiYEN SEVECEGiM'

♥ Bir gün bir rüzgar eserse oralara.Benim sana olan sevgimi fisildarsa kulagina unutma sende bana bir tutam sevgi yolla

♥ Dünyan öyle bir kararsin ki seni aydinlatan tek isik gözlerim olsun

♥ Sevmek ölmektir bence ben de sevmistim ölmeden önce

♥ Sari giyer günes olursun Mavi giyer deniz olursun Siyah giyer matem olursun Kimbilir belki bir gün Beyaz giyer benim olursun.

♥ Gözlerin NehirKirpiklerin Köprü OlsunBen Tam Üzerinden Geçerken Ipler KopsunDüstügüm O Yer DUDAKLARIN OLSUN.

♥ Yalnizlik gecelerinUmit bekleyenlerinHayal caresizlerinYagmur sokaklarin Tebessum dudaklarin Sen ise yalniz benimsin birtanem.

♥ Gül bahçesinde geçsede ömrüm inan üstüne gül koklamam gülüm seni koklamak olsada ölüm ugrunda ölmeye deger gülüm

♥ Eger beni bu sokaktabu semttebu $ehirde bulamazsan sevgilim bilki ben Gözlerinin daldigi yerdeyim.

♥ Güller hep ellerinde açsinama dikenleri batmasin.sevda hep seni bulsunama seni yaralamasin.mutluluk hep yüregine dolsunama beni unutturmasin.

♥ Gün bir gün sevdalanmis geceye gecede yakomoz düsürmüs denize ogünden bugüne geceyle gündüz ayrilmaz olmus taki günes tutlup gölge düsürene dek sevdalara

♥ Dunyada iki kor tanidim; biri beni gormeyen sen biri de senden ba$kasini gormeyen ben.

♥ Eger colde bir cicek olsan; seni kaybetmemek ; icin gozyaslarimla sulardim Eger gozumdeki bir damlayas olsaydin; seni kaybetmemek; icin hic aglamazdim

♥ Gece midir insani hüzünlendirenyoksa insan midir hüzünlenmek icin geceyi bekleyen?gece midir seni bana düsündüren yoksa ben miyim seni düsünmek icin geceyi bekleyen ?

♥ Ölsen bile benden kurtulamazsin. Kefen olur bedenini sararim.Yagmur olur üzerine yagarim.Çiçek olur mezarinda açarim. Ölsen bile benden kurtulamazsin

♥ Önce düstügümde kalkmayi ögrendim sonra aleve dokundugumda aciyi sevmeyi ögrendim sevilmeyi sonra terkedilip beklemeyi sayende unutulmayida ögrendim herseyi ögrendimde yalniz unutmayi ögrenemedim

♥ Bir Gün Cehennemde Karsilasabiliriz. Sen Kalp Hirsizi Oldugun için Bense Tanriyi Birakip Sana Taptigim için.
rock nickleri
♥ Ustune `seviyorum` yazdigim bir kagittan sandal yapiyor dereye birakiyorum. ister yuzsun ister batsin ister bir caliya takilsin o kagit sandal hep derenin bir yerinde olucak biliyorum

♥ Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir.

♥ Basini gögsüme yasladiginda tek bir düsmanim vardir:geçip giden zaman.

♥ Seni benim kadar sevenler sana benim kadar hasret kalsin.

♥ Sen elimden tutunca deniz basardi içimi. Sen elimden tutunca yüregim yesil yosunlara takilip günlerce dip akintilarinin pesisira gitmk isterdim.

♥ Yanagina konan kar tanesi eriyip dudaklarina indiginde o bir damla serinligi biriyle paylasmak istediginde yönünü rüzgara dön yeter. Çünkü ben o rüzgardayim

♥ Ben seni dün sevmedim çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarin sevdim çünkü yarinlar hiç bitmeyecek.

♥ Ask bir elma sekeridir. Sekeri yersin sapi kalir.

♥ Rüyalarini gül yapraklaiiyla yatagini papatyalarla süsledim üzerini sevgiyle örtüp tüm kabuslari aldim ki en güzel rüyalari sen göresin

♥ Yillar vardir nasil geçtigini bilmezdim bir gün vardir yasamin anlamini degistirdi bana dair; hissetmedigimi bilmedigimi yasatti iste o ani senle yasadim senle sevdim.

♥ Kalem olsa dünyadaki bütün agaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin siirini yazamam yinede.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları