Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Renkli msn nickleri

| 25 Şubat 2010 Perşembe | , |
ne tuhaf dimi içimi acıtanda sendin,acımı dindirejek olanda

BéNy uZahKTaN !ZLéD!N!Z !MRéND!N!Z B!L!oRuM, H!ÇB!R ZaMaN BéN!M G!B! oLaMaDıNıZ oLMaNıZı D!L!o0oRuM…
Hayat'ın
Oynadıgı
OyunLarın
İcinde ,
Bir Ebe OLarak
süslü nick yazıları
Sana SesLeniyorum :
ELma Dersem ;
...
Cık !.
ELma !.
Sn yne oLduun qbi kaL bnm için Saqın Dei$me….
KaranLıq Bu SoKakLarda SeSimi DuYan Y.O.K
Ne unuTacaq KadaR NeFReT eTTin Ne HaTırLayacaq KadaR SevDin..!!
qeLecekSen Buqün geL yaRın choq qeÇ oLabiLir..!!!

Ama ben haLa,…….. NeySe…..!

dü$Lérm kuRUdu !

Kalbim çevrim dışı...

qécici asma ßéni kaLıcı öLdür... ßoynumun izi kaLsın yüréqinin ipindé...
ßüyümek Canımı Yaktı...

SizøfrenikRuhumintiharameyiLLi

İyi Bir Emo İseniz, Bazen Şirinleri Bile Görebilirsiniz.

KâßuLLéñd!m §é§!z q!d!§Lér!n! ..

Kaybolduм ѕєηιη кαLвιη∂є ...

Önümde melekten bozma şeytan, elinde soğuk tırpan

•Cαиιм вΐŁє ємαиєткєи кαчвє∂ΐсєк иєчΐм оŁαвΐŁΐякΐ . . <3

XxXséVmémék GünaHXxX

İliklerimde ki seni sensizlige ilikliyemedim...

Çilgin gibi sevmistik, Kullar ayirdi bizi. Kader degil sevgilim, Diller ayirdi bizi...

» Haritalara bakıyorum evin yok. Sözcüklere bakıyorum adın yok. Kendime bakıyorum seni görüyorum, çünkü benden başka yerin yok.

Bebeğe araba çarpmış fakat ölmemiş, neden? Çünkü bebeğin bezi BARİYERLİymiş.

Dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı.
Renkli msn nickleri
Seni, Tc kanunlarının Aşk maddesi gereğince izinsiz kalbime girmeden dolayı ömür boyu kalbime hapis ediyorum...

Ben seni, son Rondo bisküvimi verecek vede yolculuğa çıktığında arkandan Ülker çikolata yemeyecek kadar çok seviyoyum...

Kadın hakkı diye bir şey yoktur,Çünkü hakkı erkek ismidir...

Oğlum müjde sana iş buldum! Nasıl iş ,büfede yedigün vereceksin...
Batryası zayf rüylarmda kapsma alAnı dşında kln svglime Şebke htası ndenyle ulşmadm, Şmdi yreğimde fll çeken hattımla seNnlyim.

Düşlér taKıp saçLarıNa yüRü uMutLaraaaa...

Aşk bir sudur , iç iç kudur !!! Aşk bir vişne iç iç kişne!!!

dÜnYaN ÖyLe bİr kArArSıN kİ,sEnİ AyDıNlAtAn tEk ıŞıK gÖzLeRiM OlSuN...

DalDaki s0n yapRak...


Sen Vodafone Gibi Anı Yaşarken Ben Turkcell Gibi Her Yerde Seni Çekemem!...

Sırtım istéméZ kãnãt...

{ düŞ kırıkLarımn Sonucu Ruh'm yorquNdur }
giiDεcεкѕεй уαвαйcι кσLLαяα fεLαкεтiiм σLυя уαя..!!öLüмüй σLαѕιм gεLiiя..!!! =(

кαувσLѕυη! ρυѕLυ яüуαLαяιй αяDιйDα..gυяυяα уσкυz ѕενDαLαяDα..!!

.. йεяεуε кαçѕαк αуяιLιк şiiмDii..!!! ='(
εLLяiiм εLLεяiiηdεй кαç кiiLσмεтяε υzαк ѕενgiiLii..؟?

ödεdiiм вεdεLiiйii кαяα ѕενdαйιй..!

öмüя вσуυ уιкαѕαмdα уüяεgiiмii..çιкмαz вυ αşкιй Lεкεѕii..!!

кαdεя dεgiiL вiizε кιуαй..вiizε ѕεй кιуDιй..!!!

уαя αşкιмDαй şüρнεй мii ναя..؟?вiiLεмεdiiм dαнα ѕαйα йαѕιL уαяαйαcαgιм.. =(

giiт dεdiiм giiтмεLεяii вiiLεмεdiiй..кαL dεdiiм..кαLмαуι вεcεяεмεdiiй..!

вiiяdαнα кαLвiiм ѕεйiiй iiçiiй çαяρмαуαcαк..!!! dεѕεмdε iiйαймα..! «3

кιяDιgιйιz нαуαL кυяDυgυηυz нαуαL σLмαѕιй ѕαкιйй؟!?
pßpénimlé kaLL..

SéNnn G!DéRkéNn...
αdι нαѕяeттiiя ѕαnα αкαn gözуαşLαяιмιn..

ѕevdiigiiм вαşкαѕιnιn çiiçegiiумiiş .. gönüL вαgLιумιş уeniiden ѕeνeмezмiiş .!!

уσяgυnυм özLeмeктen нαуαLiinii..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları