Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Gizli aşk yazıları

| 24 Şubat 2010 Çarşamba | , |
"ikinci el övgü tüccarlari varsin bol bol konussun
benim satacak malim yok ki
övgüye ihtiyacim olsun "




Parantezin Bir Yarısıyım Ben,
Sen Gelsen De Kapansam...




Sustuğum gün
Sen konuşma
Bozulmasın büyüsü sessizliğin

...
Sustuğum gün bil ki
Suskunluğum konuşmaktadır
Hatta haykırmaktadır avaz avaz

Yeniden Başlasam...
Bu Sefer Korkmadan...


Şimdi Öyle Uzak Ki Geldiğim Yollar
Yanlış Bir Öyküdeyim
gizemli aşk sözleri
Beni Yeniden Yaz...

Ama Neden Neden Hala Böyleyim
Neden Hala Geçmişteyim
Belki de Ben Sana Hala ...



Avuçlarımda Uçurum Kokusu
Kendimden Düşüyorum.

Bir Masala Uzanıyor Sevmelerim
Aşktan Çaldıklarım Dikiliyor Karşıma...
Kaçak Şehirlerin Adressiz Yüreği Oluyorum...


Hain Değil,Zalim Değil Vicdansızsın...
Taş Yürekli Olduğunu Bilemedim...





Gün Bitecek
Paramparça Döneceksin Kendine...



Bilir Misin ?
Kaç Keşke`nin Katilim Olduğunu...
Minicik Bir Yürekten
Dağ Gibi Bir Sevdayı Hangi 'Keşke' lerin Söküp Attığını...
Gizli aşk yazıları
Ya Da Her Keşke` nin
Aslında Keşke Sevmeseydim
Demek Olduğunu Bilir Misin ?..

Sadece Seni,
Tek Seni Bekledim...


Can...Can...
Hasretin Ağır Bir Yük Omuzlarımda...
Ben Çekmekten Usandım,
Sen Usanmadın mı ?
Tuhaf bir umuttu sadece...
Her gece yastık aLtı ağLayan..



Ne dicek bi söz kaLdı artık..
nede tek bi keLime..
tebrik ederim..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları