Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Emo msn avatarları



Bitmiş hayatın sonundayim;yaşamaya çalışıyorum
Ruhum ölmüş;bedenim nefes alsa ne çare!
Ne kadar kimsesiz ve sana muhtacım...




Ama çok uzaktasın;yoksun işte!!!
Sen yokken ben yaşasam ne çare?
Bu hayata elveda! artık bu son veda!!!
Elimde saç tokan
Güneş misali mis kokan
Bıraktığın tek parçan
Bir de kocaman bir yalan !
kız avatarları , güzel avatarlar




Herkese Değer Verirsen Kendi Değerini Kaybedersin.!





Gökyüzüne bakarmısın ay bitane
Bu aLemde sen bitane
İnan benim kaLbim oLsa yüz bin tane
Haykırırdım çığlık çığlık yine
Sen Sen Sen diye.....




Hatırla o günü
karşıki sokakta
Seni öptüğümü
ilk defa hayatta!


Emo msn avatarları



Bu şehir beni içine çekiyor
Kendimi alamıyorum!






BaNa güLmeYi armagaN eTTin
aMa
neReYe koYdumm...
...BuLamıoRmm...




BENİM olduğum yerde
senin gibisi çok
ama
senin olduğun yerde
BENİM gibisi yok..
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları