Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

özgür emo nickleri

| 12 Kasım 2009 Perşembe | , |
İlk batisini ben gördüm günesin
Gün dönümüne sen yetistin.


özgür emo nickleri
qiTméq Yaqı$maSs Sna..!

KénDiŋ oLmaq vaRqéŋ asLa ßa$qaSıNa ßaqMa...!!


SöZLéRŋ çq aCıTıy0r öLüoRmm...!!

KaLßimi YaLaŋ A$qLa DoLdяmaYa méRaqLı déiLm..!!

RaSt qéLdiim Tüm İnSanLaR Sŋi ßŋa aŋLatяLaR..

KaLßimdé Sna Yér yoq ßnm KaLßm ShnSn!!


Sénn aRqanDn aqLaMam Snn İçiN öLüRm..!!


qéç YaTTım ßüTn aqŞamLaR sNi ßna aNLaTrLaR!!


-(i$im) ßen ßenDe SakLIyım..Kim$e ßeni ÇözMeye CaLı$ma$ın..akLını$ YetMez..

aRqamDa ßiRçq a$q war!!



İçimdéqi SénSzLiqi Shn ßaşLaTr Shn ßiTiRirsn..!!

aqLımDa KöR ßa$LanqıÇLarn HéPsNdé Shndén ßi$éy war …


Ké$qé Hép Çocuq KaLsqTa KaLpLéRmiZz YéRiné DizZLéRmz KaNaSa..!!

Sni SiLdm Sni qömDm..!!

Snn mutluluqun kalp kırmaq üstünéé!!

Y0qLuunDa öréndm HéR iNSn Téq ßa$ına!!





YakLa$Ma¡ UZakLa$¡DîDîk
DîDîk ëDërîM ha¥atIñI,
ßëñDëñ ßa$kasIña ¥a$atMaM
sëñî,tarîhîñî VururuM,
añILarIñI asarIM,¥ûrëgîñë
saPLarIM këñDîMî

emo sözleri

||AsLa KayBettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!! ||


Dönmeye yüzün var mı? Bu kadar kolay mı?... Geçmişe dönüp ağlasan, bu kız buna kanar mı?

xX ChéLLéKé RéHéCéLLé ¿

chiŁéké$h coŁiq »




Kaybettin Beni !

Ama ÜzüLme ..

Sana çok Kız Var Kaldırım Köşelerinde !




Seni düşünürken
Sen yanlarımın ağrısından dört köşe olurum
Evin etrafın da...
Ve ben yine seni düşünürken...
Kirli ve üşümüş bir çocuk
Olurum.

$hékéRLi Bhonißhonn x)))


$u$ pRénsés ; kaPan içiné ..
Kus pRénsés ; haykıR néfRéTini..
Git pRénsés ; yok oL ßu Dünyadan ..
Çékmé Dünyanın KâhRını ..!


UZAK DUR yakInImaaaaaa..
bu mesafeee benii bozaaaaarrr..
kimseLeeerr yana$masIn.
yaLnIzLIk payLa$ILmaz...



HayaL ettikLerinizi,
ya$amakLa me$quLüz.. (:


(^_^) » υиυтмα! иαѕỉℓ ѕєиѕỉζℓỉğỉ вєи уαяαтмα∂ỉмѕα тα∂α¢αğỉи вєиѕỉζℓỉκтє вєиỉм єѕєяỉм σℓмαуα¢ακ... « (^_^)



SEVGİME İHANET EDEN SEVGİLİYİ KURŞUNA DİZERKEN TİTRERSE ELİM O TİTREYEN ELLERİMİ KESMESSEM NAMERDİM!!!


d3foLup qid3ßil3c3qim bi y3r varmi ßildiqn ?


b3n bir raptim cok mantik t3ptim
hic d3il h3ptim
karamsar bir r3nktim






Karanlıkta Kar yağıyor
Ve ben ne yarın,
ne dün,
ne bu akşam
Onu sevmekten başka bir şey Yapamam.
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları