Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

aşk acısı nickleri

| 30 Kasım 2009 Pazartesi | , |
aLLAhıM neRden veRdim o zaLime kaLbimi <'3





aşk acısı nickleri


seVmioRduN nedeN waRdın...seVioRsaN niYe yokSun...







seveRim dediM sevDiö öLürüm dediM öLdüm







bıRakmam ömRüm boyunCa sen beniM yeminimsiN..








Kıyamadım sevdiğiM sana
senın kıydığıN giBi bana






seveN insan deRmi hiÇ aşKım saNa hoşCaKaL..









yeMinim oLsun sevemem aRtIk biRdefa ve soN deFa










güLen gözLERiN arKAsına waRdıR elbeT kargıLaR...










Kendi duyguLarıma göRe kendiMe biR dünYa kuRdum...





ayrılık sözleri



tuRnayı taM gözünDen vuRdum...vuRdum zannetim duRdum









yeteR gözLerim seN sus yeRine ben ağLArım










buz tuTTu güvendiğim tüm daĞLarım...















tatLı RüYa biLmem kabuSLARı hayRa BaĞLarım






KaRanLık oDamDa duyguLArım fiRaRDa....
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları