Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Yeni nickler

| 3 Nisan 2008 Perşembe | , |
Yeni nickler , msn nickleri
Özentimiz Olmayın Efendi Olun yada Efendiniz OLaLim!

KaLßim Seni Ta$ıyamayıß ßiqün DururSa , Ruhum Eßedi SonSuzLuqa Kavu$urSa , MeLekLer Sorquya ßa$Ladıqında 3 Sözüm oLacak 'SevDim' 'Seviyorum' 'Seveceqim'

Sende Siyaha İhanet Et Gülüm ßende Matem KaLıCak .

Oy tombUlUm tOmBuLuM YoLdAn GeLdiM yOrGuNuM...

dünyayı yanağından öpecem..Hepimiz tek kanatlı melekleriz. Ancak birbirimize sarılırsak uçabiliriz

Mutluyken Herkes iyi Olur Adam Kavgadayken belli olur .

Ben UmuTLaRıMı Boş KoVanLaRa doLduRdum...AcemidiR aLdığım NişaNLaR,Ben heR aŞKta KenDimi vuRuRum1..


Getir ulan ! Anasını Sattımın dunyası.Polis mi geLicek Jandarma mı? Bir kac tek İkramla gonullerini Alırım tenezzül edip istanbul valisi $ereflendirseler Bir iki toka ile i$i geçistiririm.Herzaman vilayetlerde $anpanya içilmez ya.yAsaktan sonra rakılar ne Hale geldi Tatsında anlasın görevliler

AzraiL Pazar: Günü Canimi aLacakmi$!.. Pazartesi: SevgiLimi Kayßettim, saLi: aiLemi, Çar$amßa: hayaLLerimi, Per$embe: ya$ama Sevnicimi, 13,0Cuma: Dayanma GüCümü. ßuGün Cumartesi: Yarin Kar$iLa$icaz. Kayßedecek neyim kaLdi??
Yeni nickler , msn nickleri
ñ£ IcIñ yæ$ædIgImI bILmIyørSam b1r HIC IcIñ ÖLÜrüm ..!

vRµhµmµ $éytan'a Sattım $imd¡'1 dEL¡ Çøcµqµm Günah'Lara H¡zmét éd¡yørµm, Had¡ qeL Dµrdµr ßen¡ EnqéLLer Køy Önüme, Vazqéç dE

µmµtLârâ kânmâ, µmµtLâr ßîr gûn îmkân§izLâsîr. hâyâtî tøz Pêmßê yâ§îyørµm §ânmâ,hêr Rênk ßîr gûn §îyâhLâ§îr ...

Ocb ,RızLa , Hayat AkıyoR hızLa . . !

öLüm Çaresiz KaLip ÇigLikLar Atti Arkamizdan ..

KayßoLsam... hiÇ oLsam... yada ... hiÇ oLmasam .. ?

FazLa Raad'ım.!! RaatSız Eder mi ? Etse Bile.! FArk Edermi ?

Sen mi vardın $imdiye dek ? TEK tabancada ya$ar bu yûrek!.

însânı yâ$âtân hâyâllêrî, ôldûrên îsê gêrçêklêrî...

:ßuqün Søn. ß¡r yarIñ yøk. Dûnûmûz zâtên kâybøLmuS. ß¡tt¡yøLcuLuq. ÂyrîLmâ vâkt¡ gêLdî. Gêr¡dê qâLâñ, Søñ ß¡r høS¢âqâL d¡Lêq¡ .

Ben ceketimi kaybetmişim,sen düğme arıyorsun..

Geçmişini ''Inkâr'' & ''Ihmâl'' Edenlerin Geleceği ''Inşâ'' Etmesi Mümkün Olabilir mi ¿

Yeni nickler , msn nickleri


InsánLár inSánLárI yørárkén, insánLár inSánLárdán kørkárkén, bén háLá téhLykeLy øyµnLár øynáyIb ánnémi kIzdIrIørµm..

Gün olur devran döner..Horoz Domalır tavuk Gömer..

katLanmayi biLmeyen a$kı çekemez.. a$ka mahkum oLmu$ garip güLemez!..

Türk kızlarından sabun yapalım, Rus kızları yıkansın : ))

ã¢ık SøzLû dû$mãñ, 2 ÿûzLû døst'tãñ îÿîdîr!

Ya seni sewerek öLeceğim , Yada ßeni sewen ßirinin yanında seni sewmenin ßedeLini ödeyeceğim .

SahîpSîz KaLıp tµtµŞµn¢a etekLer, Sahîßîne Döner Tûm KöpekLer.

† iNtihar étti ; Hayallérim †

çâkâllîk kôpêklîktêñ îyîdîr !

Yeni nickler , msn nickleri
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları