Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri, Aşk Sözleri, 2017 Sözleri, Etkileyici Sözler

Çaresiz Nickler

| 26 Ocak 2008 Cumartesi | |
Her geçen dakika, her geçen saat cebelleşiyorum boğazıma dayanmış korkularımla. Tutarsız bir yalnızlığın peşinde, amansız hıçkırıklarım bundan. Korkuyorum beni aramazsın diye, korkuyorum hiç düşünmemişsen beni, seni bir kez bile gülümsetemediysem diye. Yüreğimde yanan ateş, geleceğin gün yaklaştıkça daha alevleniyor, her geçen gün seni çok özlediğimi haykırıyorum çoluk çocuğun başımı şişirebileceği sessizliğe. O kadar gürültülü ki kimse duymuyor beni, kimse anlamıyor. Sen anlarsın diye bekliyorum.


Gözlerinin içinde kendimi görebilmek, sana bir kez olsun sarılabilmek, yanındayken sanki daha önce yaşamamışım gibi hissedebilmek istiyorum. Seninde aynı heyecanı tatmanı ve bana bunu anlatmanı…


Geleceğin gün yaklaştıkça daha zor geliyor nefes almak, bir bilsem senin de beni sevdiğini, ah bilebilsem. Bir inanabilsem hayallerimin gerçekliğine, yüreğimi sevmeye alıştıran sana, bir gülümseyebilsem. Oysa buluşacağımız bile meçhul artık, oysa o gün için ne hayaller kurmuştum ben.


Ah be benim nazik prensim, ne olurdu yanı başımda bir yerde oluverseydin, her an her dakika yüzünü görebilseydim, sesini yüreğimde işitebilseydim. Eğer ararsan, işte o zaman tüm sevgimi yüreğine kırmızı halı yapar koşa koşa gelirim. İnşallah bebeğim inşallah ararsın da hicran dolu yüreğim sevgimizin önünde selam durur…
edit

Hiç yorum yok:

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt
© Design 1/2 a px. · 2015 · Pattern Template by Simzu · © Content Güzel Aşk Sözleri, Sevgi Sözleri Aşk Sözleri | Günün Maçları